FAQ - Často kladené otázky


Co je to GO-balik.cz?

Zajišťujeme kompletní řešení v přepravě zásilek. Potřebujete poslat balík jednoduše a levně, tak přesně Vám je go-balik.cz určen.

Jaké jsou výhody služby go-balik.cz?

  • check-successVýhodná cena pro všechny vzhledem k množstevním slevám u jednotlivých dopravců.
  • check-successVýběr nejvhodnějšího dopravce pro Vámi zadanou zásilku.
  • check-successMožnost vyzvednutí kurýrem na Vámi udané adrese nebo odevzdání zásilky na sběrném místě (zásilkovna, adt.)
  • check-successDodání na Vámi uvedenou adresu kurýrem nebo dodání na výdejní místa přepravců.
  • check-successČasová úspora nejen při objednávce, ale také ve frontách na odeslání.
  • check-successJednání s dopravci a vyjednávání dalších slev a lepších cen pro Vás.
  • check-successVzhledem k naší silné pozici u dopravců dokážeme čelit, případně minimalizovat každoroční zdražování dopravců.

Co mohu poslat a kam?

Zajistíme přepravu čehokoliv a kamkoliv. Standartní pro nás je kartonová krabice nebo paleta o hmotnosti do 2500 kg o maximálních rozměrech až 300cm. Pokud Vám náš objednávkový systém nenabídne vhodnou přepravu, pošlete parametry mailem na: petr@go-balik.cz a přepravu Vám zajistím individuálně.

Jak mám zabalit zásilku?

Je třeba dodržet podmínky správného balení zásilky. Doporučujeme se seznámit se stručným a přehledným průvodcem správného zabalení.

Jak mohu přepravu zaplatit?

Zaplatit můžete online platbou, převodem na účet nebo z nabitého kreditu na účtu.

V kolik hodin přijede kurýr?

Kurýři obvykle svážení zásilky v období od 8:00 – 14:00. Pokud se v této době vyskytujete v zaměstnání, je nejlepší uvést adresu zaměstnání.

Mohu sledovat pohyb zásilky?

Ano, číslo balíku s odkazem na sledování zásilky obdržíte v e-mailu po potvrzení objednávky.

Poslal jsem balík na dobírku, kdy peníze dorazí na můj účet?

Do 10 pracovních dní Vám peníze odešleme na Vámi uvedený účet.

Může být dobírka adresátem uhrazena platební kartou?

Ano.

Jak mám reklamovat ztracenou nebo poškozenou zásilku?

V e-mailu, kterým jsme Vám potvrdili objednávku přepravy, máte odkaz na reklamační oddělení daného přepravce a dle jejich instrukcí provedete reklamaci. V případě problémů s řešením se obraťte na nás na e-mail: petr@go-balik.cz Pozn. Při příjmu viditelně poškozeného balíku informujte kurýra a dohlédněte, aby k potvrzení předání zásilky uvedl převzato s výhradou. Při rozbalování poškozené zásilky vše foťte pro případné reklamační řízení (vnější obal včetně poškozené části, vnitřní výplň zboží, uložení zboží v přepravním obalu (kartonu), počet kusů v balení, atd.)

Kdy bude moje zásilka dodána?

Záleží na místě dodání. V rámci ČR dodáme zásilku do druhého pracovního dne. Do sousedních států 2-3 dny. Do ostatních států Evropy 3-5 pracovních dní. Ostatní Vám prověřím individuálně. U služby EXPRES dodáme i do sousedních států do druhého dne, při objednávce do 13:00.

Co se stane, když mě kurýr nezastihne?

Řidič Vás před příjezdem kontaktuje a prověřuje, jestli jste na smluvené adrese. Je možné domluvit jinou adresu. Pokud se s Vámi řidič nespojí a na adrese Vás nezastihne, vyzvednutí automaticky proběhne následující pracovní den. Standardní bývají jeden až tři pokusy o vyzvednutí a doručení.

Mohu po potvrzení objednávky změnit parametry zásilky?

Ano, pošlete číslo objednávky, údaje které chcete opravit nebo změnit a my se o to postaráme.

Podle čeho vybíráte dopravce?

Domluvené máme všechny významné dopravce. Každý se specializuje na jiné zboží, případně jiné země a služby, takže jejich kompletní nabídky jsou různorodé, podle jejich cen a parametrů Vaší zásilky, Vám vybereme toho nejlevnějšího.

Jaká je splatnost faktury?

14 dní.

Jak to, že nabízíte levnější přepravu než, když si přepravu u daného dopravce objednám osobně?

Přepravujeme velké množství zásilek a máme domluvené množstevní slevy. Dá se říct, čím víc nás budete využívat, tím lepší cenu budou mít všichni naši zákazníci.

Mohu dostat slevu při častém využívání služeb?

Ano, kontaktujte nás na: petr@go-balik.cz a na vše se společně podíváme

Kontakt

Ing. Petr Carda

petr@go-balik.cz

Máte-li dotaz, použijte formulář nebo pošlete email.